Meleg helyzet

2010.10.01. 09:22

    Egykori szomszédságomban lakott egy meleg pár. Két férfi. Ismerem őket, már amennyire a szomszédját az ember ismerheti. Beszélgettünk kutyákról, színházról, hétköznapi dolgokról. Soha nem merült fel bennem az előítéletnek még csak a csírája sem, pedig nagyon sokáig teljesen máshogy gondolkodtam ezekről a dolgokról. Én és az elméletek :) Mindig megdőlnek. Nos, kényes téma, nem szívesen beszélgetünk róla, kerüljük vagy túlságosan nem kerüljük... Mindenesetre felpiszkálta a csőrömet amit egy blogon olvastam, ahol egy, a neten terjedő listát találtam, amely érveket sorakoztat fel a melegházasság ellen. Miután végigolvastam, egyértelműnek tűnt, hogy ezt valószínűleg, egy a témában "érintett" személy írta, de ez nem derül ki egyértelműen. Azt sem tartom kizártnak, hogy nem így van, rengeteg a hülye ember. Mindenesetre érdekes kérdéseket vet fel bennem a dolog, hiszen, nagyon sokan a közvetlen környezetemben TÉNYLEG így gondolkodnak a melegekről, ami nemhogy meglepő, de egyenesen elképesztő. Íme az első érv (idézem) : "A melegség nem természetes. Egy egészséges ember visszautasít minden olyan természetellenes dolgot, mint pl. a szemüveg, a poliészter, vagy a légkondicionálás."

Huh ... Természetellenes???? Igen, valóban más, mint amit megszoktunk, belénk kódoltak, amit otthonról hoztunk. De hogyha ez természetellenes, akkor a swinger klub és a szado-mazo is az, még akkor is hogyha heterokról van szó. Korábban, ha a témában kérdeztek, vagy vita alakult ki belőle, mindig úgy fogalmaztam "decensen", hogy semmi bajom a melegekkel, felőlem azt csinálnak amit akarnak, mindenki azzal bújik ágyba és úgy ahogy akar, csak erről én ne tudjak, mondván, én sem teregetem ki az Andrássy úton a szexuális hovatartozásomat, és szokásaimat. Megkérdeztem a témában a "bennfenteseimet" is (akik egyébként teljesen hétköznapi ruhákat hordanak, átlagos dolgokat csinálnak, ugyanúgy mint bárki más, élik az életüket)... Soha nem voltak felvonuláson. Szerintük az már régen nem az elfogadásról, elfogadtatásról szól. Visszakanyarodva, lehet hogy valakinek ez természetellenes. Igen az, ha abból a szempontból nézzük, hogy természetellenes a vibrátor, az hogy valaki a buszon csókolózik, az hogy valaki közterületen szexel, sőt az anális szex is természetellenes, mégis nincs olyan férfi aki ne próbálkozna be vele egy nőnél. Na? A felsoroltak közül biztos, hogy minimum egyet csinált már minden hetero, aki aktív szexuális életet él, de inkább mindegyiket.

   "Nyilvánvalóan a meleg szülők gyereke is meleg lesz, ahogyan a heteró szülők csak hetero gyereket nevelnek."  -    Nagyon érdekes. De, hozzá kell tegyem, van aki tényleg így gondolja. Ha belegondolok, akkor 10-ből 9 ember, akik a melegek házassága ellen érvelnek azt hozzák fel talán elsőként, hogy a meleg pároknak a gyermeke is meleg lesz, mert az lesz neki a természetes amit otthon lát. A fenti fricska jogos, és valóban felmerül ellenük a kérdés : ha a heterok hetero gyereket nevelnek, és Magyarországon nincs meleg házasság, sőt még örökbefogadni sem nagyon lehet, akkor hogyan lettek a melegek? Lepotyogtak az égből? Átszöktek a határon? ... Sosem derül ki :) Az egész egy vicc. Reménykedem benne, hogy maga az érvlista is. De egyáltalán nem tartom kizártnak, hogy nem az. Én már semmin nem lepődöm meg. Mindenesetre a kérdésben magam sem tudtam nagyon sokáig dűlőre jutni. Nagyon sok embernek nincsen ezekben a témákban önálló véleménye, mindent a szüleitől hoz, és azt szajkózza. Én is ezt tettem, egészen addig, amig ténylegesen nem szembesültem a "problémával" . Valóban, nem érdekel a szexuális életük. Ahogy másé sem. De a jobbérzésű melegek, mint ahogy a heterok is, nem is kötik ezt más orrára.

   Lehetne azon órákat vitatkozni, hogy ennek genetikai háttere van, hogy ez egyfajta "kódolási hiba", rossz nevelés, rossz társaság, valamilyen hiány torz kompenzálása .... Szerintem csak belső késztetés. Aminek nem lehet ellentmondani. Ha tettszik ez másnak, ha nem. Lehet, hogy csak egyszerű kíváncsiság, ami később meggyőződéssé alakul. Vagy nem. Különbözünk mindenben, mindenkitől, mégis végtelenül barbár dolognak tartom a tojásdobálást, és a rosszindulatú, fröcsögő bíráskodást, bár kicsiny országunkban ez a megszokott módja a véleménnyilvánításnak. Sajnos. 

  Amondó vagyok, hogy mielőtt bárki bármilyen negatív kritikával illeti más szexuális beállítottságát, üljön le egy percre, és söprögessen egy kicsit a saját háza táján. Biztos vagyok benne, hogy mindenki csinált már olyasmit, amivel kivonulhatna az Andrássy útra. És neki sem esne jól, ha tojással dobálnák, és leköpködnék. Vagy igen?

http://birtalan.blogspot.com/2010/02/10-erv-meleghazassag-ellen.html

A bejegyzés trackback címe:

https://enesaszerelmeim.blog.hu/api/trackback/id/tr92336387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása